Bowling som sluta med MAMMA MIA!

Okej min tisdag kväll var rätt kul!
Sanna bjöd:

Jasmine
Niklas
Rebecka
Nantasha
Isak (mig)
Och sig själv
,    till två timmar bowling på Buddys!

Det var jätte kul! Allt gick jätte bra.
Men efter 40 minuter blev det strömavbrott på nästan alla banor. Och inget funka.
Sen fick vi vänta 30 minuter på att dom skulle fixa det. Men inget hände och vi var lite sura för att det gick på vår bowling tid. Så Sanna gick och fråga efter pengarna tillbaka och det fick hon som tur var! Så vi gick ut på stan.
Och så var alla hungriga så vi leta efter ett ställe att äta.
Så hitta vi Mamma Mia! Det var skit kul. Sanna & Jasmine är jätte roliga ihop men det som gjorde det roligare var att Tash klaga på allt dom sa.   x)
Sen så fick jag höra lite roliga historier som när Rebeckas mamma blev arg inne på ICA!
Hahaha!

Jag och Jasmine beställde lasagne! Det var sjukt gott!
Jag gillar Jasmins kommentar när kellner kom med drickan "vem beställer vatten?! Jaha Isak!!!"
Hahahaha!   ^^,

Det var en kväll fullt med många skratt!
Här är en bild på mig från kvällen!






Kommentarer
Postat av: din bästa vän :)

det var sjukt roligt :D och lasagne är bäst !!! shyea och jag visste innerste inne att det var du som skulle ha vatten hahaha XD ;D

2010-01-04 @ 01:42:53
Postat av: Sanna

hahah det var roligt :) men det var systembolaget och inte ica ;) <3

2010-01-04 @ 01:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0