OMEGA 3 i julklapp?!

Så nu har jag börjat blogga igen, efter att ha förlorat min
Amrikanska blogg som jag hade under sommaren 09. ´
Mycket har hänt sedan jag kom hem från Usa, men inget av det vill jag
prata om, och komma ihåg. Så vi hoppar från det till något lite mer aktuellt som t.ex.

Jag tror att farsan oftast tänker det värsta om mig. T.ex. idag på morgonen var han rätt så SUR tjatig på att han inte tror att jag har köpt julklappar än, men det har jag! Och det tog ett tag för att han skulla fatta det.

MEN! Sen så berättar han vad han köpte till morsan i julklapp (Magnesium Tabletter). För han tycker att hon tränar för mycket. 
Sen så säger han att han vill ha OMEGA 3 Tabletter i julklapp. Vad är det för julklappar?
Sånt ska man inte ge och få på jul. Sånt köper man själv på typ ICA eller Apoteket.
Hur tänker den människan undrar jag.
Jag vet att farsan är praktisk men han är det på fel sätt... Eller?!
Vad tycker ni? Ska man ge bort tabletter i julklapp?
Hade ni blivit glada om ni fick en burk OMEGA 3 eller Magnesium tabletter?
Jag hade inte blivit så värst glad. Det är som att ge något som man hittade på ICA MÖLAN.

Erhmm..  





Kommentarer
Postat av: sanna

det låter mest som om din pappa vore avensjuk på dig...med det bli väll kul med omega3 :) not

jag ve va du vill ha i jul klapp ;)

2009-12-21 @ 20:14:48
Postat av: Anton

julklapp *

2009-12-21 @ 20:16:36
Postat av: Marcus

Jadu, jag hade inte blivit glad alls :P Haha, du får väl kontra med att köpa ett par huvudvärks tabletter till honom!

2009-12-27 @ 14:49:01
URL: http://mrbitchpleaase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0