90 minuter i H&M!!

Fy vad mycket folk det var på Överby idag!!
Jag var inne på H&M i 1 ½ timma! Det var fullt och jag fick stå i kö för att prova kläder.
Man höll på att bli yr, och luften tog slut. 
Sen så pröva jag nog 4 olika jeans, massor av tröjor och sånt.

Så köpte jag:
Vita Jeans (100 Kr)
Grön Trikå T-shirt (49.50 Kr)
Svart Trikå T-shirt (49.50 Kr)
Vit Trikå T-shirt (49.50Kr)
Total: 248.50 Kr!

Jag blev rätt nöjd, jag spara bara 99 Kr men det är iallafall något!
Jag tänkte köpa Gula & Gröna Jeans, men jag hitta inga tröjor som passade till det, så det blev inga Gula eller Gröna Jeans.. Tyvärr :/
Men jag hade inte tid att shoppa på Jack&Jones! Tiden tog slut för mig på H&M.
Jag fattar liksom inte, hade jag gått i alla affärer jag ville idag så hade jag varit där hela dagen.
Och så säger morsan "Lets come back tomorrow, And we can go shopping in town too."
Wooo!!  -_-'
Jag tror jag kommer hata shopping efter detta..




Kommentarer
Postat av: Kim

Alltid ;D

2009-12-28 @ 21:11:28
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0