Min jul & julklappar.

Så min Jul igår (25:e) var inte så dålig som jag trodde det skulle bli.
Det var kul, trvligt och alla blev nöjda med sin julklapp. Det känns jätte bra!
Jag var ju hos mina kusiner i Sjuntorp, och mina andra kusiner från Göteborg var där också. Jätte kul att få träffa alla igen.
Vi prata jätte mycket, skratta mycket och hade det bra. Maten var jätte gott och stämningen var bra.

Jag fick lite roliga julklappar, som jag blev glad av att få!
Jag fick:
Pengar (2500) `plus´ bankkort.
3 tanktop (linnen) svart, grå, vit.
Noko Jeans - Från Nordkorea! Dom är svin dyra och svåra att få tag på.
Retro väska från Pan Am.
Öhmm.. Jadu det var typ allt kan man säga. Lite körlektioner också,  och en ny cykellampa.

Jaa, det var allt och jag blev jätte nöjd och glad! Det känndes bra.
Här har ni en till bild på mig. Inte för att det är många som läser min blogg eller undrar hur jag ser ut.
Men..   ^^,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0